سلما93 تشکر شده: 8,028 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 2,639 سابقه بازی در 10 سرور
سلام
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_sepehr ، m.taslimi ، zahra14
lord_sepehr تشکر شده: 48,880 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 17,589 سابقه بازی در 179 سرور اکانت های فعال کنونی w253.kingsera.com w254.kingsera.com w255.kingsera.com w256.kingsera.com w257.kingsera.com
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند
In the name of god
[quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند :icon_4:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
سلما93 ، zahra14 ، m.taslimi
tnt6666 تشکر شده: 3,388 تعداد نوشته: 31 تعداد پاسخ: 1,702 سابقه بازی در 16 سرور
lord_sepehr
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟
بُـز
The Ascension
لغت نامه Version 1.4
http://s5.picofile.com/file/8156870618/Loghat_Name_Saske.docx.htm
[quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند :icon_4:[/div][/quote]
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟ :P:P:P:P
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
zahra14 ، lord_sepehr ، سلما93
hani...gonjeshke تشکر شده: 3,736 تعداد نوشته: 5 تعداد پاسخ: 854 سابقه بازی در 6 سرور
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
عهههههههه
چ پولووووووو
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا
+
شهر از بالا زیباست؛
و آدم ها از دور جذاب...
لطفا فاصله مناسب رو حفظ کنید تا قشنگ بمونین
+
[quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
عهههههههه :icon_6:
چ پولووووووو :icon_6:
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا :icon_6:
:mrgreen:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_sepehr ، zahra14 ، سلما93
tnt6666 تشکر شده: 3,388 تعداد نوشته: 31 تعداد پاسخ: 1,702 سابقه بازی در 16 سرور
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
عهههههههه
چ پولووووووو
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا
چوپون من قویتره
بُـز
The Ascension
لغت نامه Version 1.4
http://s5.picofile.com/file/8156870618/Loghat_Name_Saske.docx.htm
[quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
عهههههههه :icon_6:
چ پولووووووو :icon_6:
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا :icon_6:
:mrgreen:[/div][/quote]
چوپون من قویتره :P:P:P:P:P:P:P:P
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
zahra14 ، سلما93
hani...gonjeshke تشکر شده: 3,736 تعداد نوشته: 5 تعداد پاسخ: 854 سابقه بازی در 6 سرور
tnt6666
lord_sepehr
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟
آینه منو پس بدههههه
+
شهر از بالا زیباست؛
و آدم ها از دور جذاب...
لطفا فاصله مناسب رو حفظ کنید تا قشنگ بمونین
+
[quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند :icon_4:[/div][/quote]
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟ :P:P:P:P[/div][/quote]
آینه منو پس بدههههه :icon_6:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
zahra14 ، سلما93 ، lord_sepehr
zahra14 تشکر شده: 16,351 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 6,103 سابقه بازی در 10 سرور
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
عهههههههه
چ پولووووووو
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا
چوپون من قویتره
>احساستو با یه شکلک ب نفر قبلیت نشون بده<
کم لایک میکنم اصن
منم میدونم
بخند خاله بببینه
[quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
عهههههههه :icon_6:
چ پولووووووو :icon_6:
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا :icon_6:
:mrgreen:[/div][/quote]
چوپون من قویتره :P:P:P:P:P:P:P:P[/div][/quote]
:icon_2:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
سلما93 ، lord_sepehr
tnt6666 تشکر شده: 3,388 تعداد نوشته: 31 تعداد پاسخ: 1,702 سابقه بازی در 16 سرور
hani...gonjeshke
tnt6666
lord_sepehr
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟
آینه منو پس بدههههه
نومودم
نومودم
بُـز
The Ascension
لغت نامه Version 1.4
http://s5.picofile.com/file/8156870618/Loghat_Name_Saske.docx.htm
[quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند :icon_4:[/div][/quote]
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟ :P:P:P:P[/div][/quote]
آینه منو پس بدههههه :icon_6:[/div][/quote]
نومودم:P
نومودم :P
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
zahra14 ، سلما93 ، lord_sepehr
hani...gonjeshke تشکر شده: 3,736 تعداد نوشته: 5 تعداد پاسخ: 854 سابقه بازی در 6 سرور
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
عهههههههه
چ پولووووووو
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا
چوپون من قویتره
بــُـز بـُــز بــُــــــــــــز
+
شهر از بالا زیباست؛
و آدم ها از دور جذاب...
لطفا فاصله مناسب رو حفظ کنید تا قشنگ بمونین
+
[quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
عهههههههه :icon_6:
چ پولووووووو :icon_6:
زود اینمو پس بده وگرنه بابامو میارم بزنه تو گوشتااا :icon_6:
:mrgreen:[/div][/quote]
چوپون من قویتره :P:P:P:P:P:P:P:P[/div][/quote]
بــُـز بـُــز بــُــــــــــــز
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_sepehr ، سلما93 ، zahra14
سلما93 تشکر شده: 8,028 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 2,639 سابقه بازی در 10 سرور
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
lord_sepehr
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
tnt6666
hani...gonjeshke
وضو گرفتی اومدی تو ؟
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه
لحجمم تو حلقتان
خَفَقــان
آینه آینهههههه
آینتو شیکوندم
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
پس الان
آینتو دزدیم
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟
آینه منو پس بدههههه
نومودم
نومودم
آفرین نده
[quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div][quote][div][b]tnt6666[/b][/div][div][quote][div][b]hani...gonjeshke[/b][/div][div]عاغا اسپم باس موضو داشته باشه، هدف داشته باشه، همینجوری علکی ک نمیشه اسپم در کرد :icon_6:
شما نادانان شعن اسپم را زیره سوال برده اید :icon_6:
:mrgreen: :geek:[/div][/quote]
وضو گرفتی اومدی تو ؟ :|[/div][/quote]
وضو واسه این اسپمر حله حوله هاست
ما خودمون وضویه اسپمیم
یکی بیه موره جم کنهههههه :mrgreen:
لحجمم تو حلقتان :geek:[/div][/quote]
خَفَقــان :|[/div][/quote]
آینه آینهههههه :)[/div][/quote]
آینتو شیکوندم :P[/div][/quote]
نخیرم نخیرم نشکوندی
آینم زده گولولس
اصنم نموتونی بیشکونیش
بعلـــــــه
بوسوز بوسوز
:mrgreen:[/div][/quote]
پس الان
آینتو دزدیم :P:P:P:P:P
هههههه هههه ههههه هههه
آینته ندالی دیده :P
[/div][/quote]
مثل این بچه های 7،8 ساله میمونند :icon_4:[/div][/quote]
عمو عمو آینه دالم
موخای ؟؟؟ :P:P:P:P[/div][/quote]
آینه منو پس بدههههه :icon_6:[/div][/quote]
نومودم:P
نومودم :P[/div][/quote]
آفرین نده
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
zahra14 ، lord_sepehr