تو یه سرور حداگثر چند نفرو صفر کردی
والا یادم نیست ولی یه اتحاد صفحه دومی رو کلا همشونو صفر کردم نمی دونم چرا دیوونم دیگه
البته به بار رکورد زدم نوشتم تو پروفایلم 213 نفر با جمعیت های اکثرا زیر 5000
تو یه سرور حداگثر چند نفرو صفر کردی :twisted:
والا یادم نیست ولی یه اتحاد صفحه دومی رو کلا همشونو صفر کردم نمی دونم چرا دیوونم دیگه 8-)
البته به بار رکورد زدم نوشتم تو پروفایلم 213 نفر با جمعیت های اکثرا زیر 5000
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div]والا من که تازه شروع کردم ، صفر کردن یعنی چی ؟؟ [/div][/quote]
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم :roll:[/div][/quote]
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه :!::!:
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه
باشه میخوای نشون بدم صفر کردن ینی چی ؟
آره
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div]والا من که تازه شروع کردم ، صفر کردن یعنی چی ؟؟ [/div][/quote]
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم :roll:[/div][/quote]
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه :!::!:[/div][/quote]
باشه میخوای نشون بدم صفر کردن ینی چی ؟ :roll:[/div][/quote]
آره :icon_5:
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه
باشه میخوای نشون بدم صفر کردن ینی چی ؟
آره
گناه از من گذشت خودش میگه صفرم کن
برای چی ؟ منظورت چیه ؟
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div]والا من که تازه شروع کردم ، صفر کردن یعنی چی ؟؟ [/div][/quote]
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم :roll:[/div][/quote]
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه :!::!:[/div][/quote]
باشه میخوای نشون بدم صفر کردن ینی چی ؟ :roll:[/div][/quote]
آره :icon_5:[/div][/quote]
گناه از من گذشت خودش میگه صفرم کن [/div][/quote]
برای چی ؟ منظورت چیه ؟ :roll: :oops:
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه
باشه میخوای نشون بدم صفر کردن ینی چی ؟
آره
گناه از من گذشت خودش میگه صفرم کن
برای چی ؟ منظورت چیه ؟
هیچی بیخی تحت حمایتی
(الان میگه تحت حمایت یعنی چی )
نع اونو می دونم
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div]والا من که تازه شروع کردم ، صفر کردن یعنی چی ؟؟ [/div][/quote]
اسم اکانتتو تو سرور بگو صفرت کنم بگم یعنی چی !!
فرمالیته نشون بدم :roll:[/div][/quote]
چه جالب اسم اکانتم همین اسم زیر عکسم هست دیگه :!::!:[/div][/quote]
باشه میخوای نشون بدم صفر کردن ینی چی ؟ :roll:[/div][/quote]
آره :icon_5:[/div][/quote]
گناه از من گذشت خودش میگه صفرم کن [/div][/quote]
برای چی ؟ منظورت چیه ؟ :roll: :oops:[/div][/quote]
هیچی بیخی تحت حمایتی
(الان میگه تحت حمایت یعنی چی ):icon_7:[/div][/quote]
نع اونو می دونم :)
یعنی جمعیتتون صفر میشه ، یعنی بهتون حمله می کنند با منجنیق و تمام ساختمان هاتون رو خراب می کنند ، یعنی همه چی از اول ، یعنی نابودی کامل تو بازی
In the name of god
[quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div]والا من که تازه شروع کردم ، صفر کردن یعنی چی ؟؟ [/div][/quote]
یعنی جمعیتتون صفر میشه ، یعنی بهتون حمله می کنند با منجنیق و تمام ساختمان هاتون رو خراب می کنند ، یعنی همه چی از اول ، یعنی نابودی کامل تو بازی :icon_7:
یعنی جمعیتتون صفر میشه ، یعنی بهتون حمله می کنند با منجنیق و تمام ساختمان هاتون رو خراب می کنند ، یعنی همه چی از اول ، یعنی نابودی کامل تو بازی
آهان ، مرسی
[quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]sepideh15[/b][/div][div]والا من که تازه شروع کردم ، صفر کردن یعنی چی ؟؟ [/div][/quote]
یعنی جمعیتتون صفر میشه ، یعنی بهتون حمله می کنند با منجنیق و تمام ساختمان هاتون رو خراب می کنند ، یعنی همه چی از اول ، یعنی نابودی کامل تو بازی :icon_7:[/div][/quote]
آهان ، مرسی :icon_1:
آقا من یادمه سرور 24 که بودیم ریختیم سر زیرمجموعه که بهمون خیانت کردن که بین 5-6تاپ اول بودن یک هفته تمام فقط آدرس میگرفتیم منجنیق خالی میزدیم
شما رو باید بندازن تو الکل خراب نشی قاه قاه قاه قاه(خخخخخ خخخخخخخ) :icon_4
[quote][div][b]dr_bahman7[/b][/div][div]آقا من یادمه سرور 24 که بودیم ریختیم سر زیرمجموعه که بهمون خیانت کردن که بین 5-6تاپ اول بودن یک هفته تمام فقط آدرس میگرفتیم منجنیق خالی میزدیم :D
[/div][/quote]
شما رو باید بندازن تو الکل خراب نشی قاه قاه قاه قاه(خخخخخ خخخخخخخ) :icon_4::icon_4::icon_4::icon_4::icon_4
انجمن عصرپادشاهان قسمتی از باشگاه بازیکنان عصرپادشاهان است. از این جهت دارای ثبت نام مجزا نمی باشد. هر بازیکنی که عضو عصرپادشاهان است، می تواند با نام کاربری و رمز مرکزی خود در انجمن نیز لاگین نماید.