منم بازی میکنم 

Ƙєηѕнι 

| نویسنده | پیغام |
|---|---|
اکانت های فعال کنونی |
1395/01/05 14:13:09
منم بازی میکنم
Ƙєηѕнι
![]() |
|
1395/01/05 14:19:38
چه عجب از این ورا |
اکانت های فعال کنونی |
1395/01/05 14:41:21
زندگیمی داداش....
Ƙєηѕнι
![]() |
|
1395/01/05 14:48:04
نوکرتم ... |
|
1395/01/05 14:57:25
منم بازی کنم؟
وقتی آدم های کوچیک رو برای خودمون خیلی بزرگ کنیم
هم اون هارو به اشتباه میندازیم هم خودمون رو... |
اکانت های فعال کنونی |
1395/01/05 15:13:30
احمد اومدی بهم پیام بده
Ƙєηѕнι
![]() |
اکانت های فعال کنونی |
1395/01/05 15:16:00
محض اطلاع من روز اول سفارتی نمیزنم
![]() Ƙєηѕнι
![]() |
اکانت های فعال کنونی |
1395/01/05 15:26:56
موندم دف بزنم یا حمر سنگین
Ƙєηѕнι
![]() |
|
1395/01/05 16:00:21
سلام من هم هستم
fяїέηđs
|
|
1395/01/05 17:42:51
همیشه حمله بهتر از دفاع هست بزار اتک بدن تو هم بده بزار وقتی نیروهاش برگشت شهری وجود نداشته باشه تنها هم نیستی یه خورده که بگذره میبینی همه هستن
این مطلب در 1395/01/05 17:42:51 نوشته شده است و در 1395/01/05 17:43:37 ویرایش شده است .
|
|
منوی کاربری
|
||