moein4321bi masrafسخته آیا ؟
برای شمایی که سوال هاش رو طرح میکنین نه
".In a War of Ego, The Loser Always Wins."
| نویسنده | پیغام |
|---|---|
|
1394/03/02 15:52:07
".In a War of Ego, The Loser Always Wins."
|
|
1394/03/02 15:59:21
میشه آواتارت رو عوض کنی هر وقت میبینمش اعصابم خورد میشه ربات خدماتی و اسپمر تلگرام :
@spamino_bot |
|
1394/03/02 16:38:34
خوبه ؟ ".In a War of Ego, The Loser Always Wins."
|
|
1394/03/02 17:01:39
چی شده ".In a War of Ego, The Loser Always Wins."
|
|
1394/03/02 19:54:15
علیک ربات خدماتی و اسپمر تلگرام :
@spamino_bot |
|
1394/03/03 14:05:48
خوب پس چرا می گی سمپادی هستی؟ لحظه ای درنگ!
چه قدر اماده ی مرگ هستی؟ الهی العف |
|
1394/03/03 14:21:46
ببخشید ولی مگه فقط دبیرستان های علامه حلی دبیرستان های تیزهوشان هستند؟ نخیر . تا جایی که من میدونم فکر کنم فقط تو تهران اینجوری باشه. چون الان من که میخواستم برای تیزهوشان ثبت نام کنم فهمیدم که اینجا به دبیرستان های تیزهوشان نمیگن علامه حلی 1 -2 -3 و... تو استان ما هر دبیرستان تیزهوشان یه اسم جداگانه واسه خودش داره . مثلا دبیرستان تیزهوشان شهر من اسمش دبیرستان شهید بهشتی هست و مال تیزهوشانه . سمپاد هم مخفف (سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ) هست .
این مطلب در 1394/03/03 14:21:46 نوشته شده است و در 1394/03/03 14:22:32 ویرایش شده است .
ربات خدماتی و اسپمر تلگرام :
@spamino_bot |
|
1394/03/03 17:30:37
واقعا قبول دارم حرفتو تو این چهار سال دقیقا همینجوری بوده
الان یادم نی کدوم سال بود ولی من فیزیک و ریاضی و عربی و شیمی و زیست رو 20 شده بودم ولی اجتماعی رو که سمپاد سوال داده بود شده بودم 18 یه سال سوالات ریاضی از سمپاد اومده بود سوالورو دیدم گریم گرفت ( جدی میگم ) آخرشم من او سوالارو نه تو کتاب تکمیلی پیدا کردم نه تو کتاب آموزش و پرورش خدایا در من کسی هست...
که صدا می زند تو را .... به فریادش برس ... |
|
1394/03/03 17:33:43
منم تو تیزهوشان شهید بهشتی درس میخونم
این مطلب در 1394/03/03 17:33:43 نوشته شده است و در 1394/03/03 17:35:47 ویرایش شده است .
خدایا در من کسی هست...
که صدا می زند تو را .... به فریادش برس ... |
|
1394/03/03 17:35:51
ایها الناس ما یا عالمه سمپادی داریم تو انجمن...
مابقی دوستان هم بگن کدوم شهر کدوم دبیرستان سمپادی هستن...
این مطلب در 1394/03/03 17:35:51 نوشته شده است و در 1394/03/03 17:36:05 ویرایش شده است .
یه روز یه بنده خدایی میخواست اسطوره نشه... شد پسر خاله... خراب رفیقــ...
سرور8: soldier Mammali Ostoore |
|
منوی کاربری
|
||