جستجو برای 'عصر پادشاهان'
| # | عنوان | متن | نویسنده | تاریخ | |
|---|---|---|---|---|---|
| 2526 |
|
کتیبه جاودان |
|
مهرداد علیزاده | 1392/03/26 13:02:54 |
| 2527 |
|
کتیبه جاودان |
من که حساب برای عصر پادشاهان درست نکردم . آره |
kiarash1380 | 1392/03/30 11:27:49 |
| 2528 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
100000 سکه طلا |
tnt6666 | 1392/03/25 19:12:25 |
| 2529 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 سکه طلا |
tnt6666 | 1392/03/25 19:16:01 |
| 2530 |
|
سخت ترین سرور |
... iv]
ایران بهشت زمین سرور 4 |
black swan | 1392/03/23 06:35:19 |
| 2531 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
اکانت انجمنم باز بشه (قولم دادم که دیگه ازین کارا نکنم) |
amir.h.r2 | 1392/03/26 11:22:37 |
| 2532 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
20000000سرباز زیاد نیست |
abdolreza | 1392/03/25 19:19:56 |
| 2533 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 |
tnt6666 | 1392/03/25 19:20:47 |
| 2534 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
999999999999999999999999999999999999999999999999 سکه طلا 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 نیزه دار 54 تا شهر |
حسین توهی | 1392/03/25 19:21:33 |
| 2535 |
|
سخت ترین سرور |
... iv]
ایران بهشت زمین سرور 4 |
saeid804 | 1392/03/23 12:24:56 |
| 2536 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
اینقدر شهر 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 |
tnt6666 | 1392/03/25 19:26:39 |
| 2537 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
خب معلومه همه میگن سکه دیگه.سوال بود پرسیدی |
mighty lord | 1392/03/25 19:27:13 |
| 2538 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
سکه رایگان.آقا مگه اینا نگفتن که بازی رایگان پس جریان این سکه ها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
مهدی سلاح الدین | 1392/03/25 19:35:34 |
| 2539 |
|
سخت ترین سرور |
... iv] [quote][div]رهام قنبری [div]سرور 15 دقیقا" تابستون را پوشش میده و میشه گفت اوج رواج بازی های آنلاینه ، تابستون اکثرا" وقت آزاد بیشتری دارند و بیشتر آنلاین میشن ، پارسال تابستون هم عصر پادشاهان بود ولی اینقدر شناخته شده نبود الان کلی قدیمی و با تجربه داره که منتظر تابستون هستند ، مطمئنم دوباره اتحادهای قدیمی تشکیل میشن و سخت ترین سرور میشه ، من تا حالا 8 تا سرور بازی کردم 6 تا با رهام قنبری و دو تا هم با جنگجوی خورشید ، اتحادهای زیادی هم دیدم ولی دوست دارم بدونم به نظر شما قوی ترین اتحاد توی ... |
جک و جیل | 1392/03/26 14:07:47 |
| 2540 |
|
سخت ترین سرور |
... iv] [quote][div]رهام قنبری [div]سرور 15 دقیقا" تابستون را پوشش میده و میشه گفت اوج رواج بازی های آنلاینه ، تابستون اکثرا" وقت آزاد بیشتری دارند و بیشتر آنلاین میشن ، پارسال تابستون هم عصر پادشاهان بود ولی اینقدر شناخته شده نبود الان کلی قدیمی و با تجربه داره که منتظر تابستون هستند ، مطمئنم دوباره اتحادهای قدیمی تشکیل میشن و سخت ترین سرور میشه ، من تا حالا 8 تا سرور بازی کردم 6 تا با رهام قنبری و دو تا هم با جنگجوی خورشید ، اتحادهای زیادی هم دیدم ولی دوست دارم بدونم به نظر شما قوی ترین اتحاد توی این 14 سرور کدوم اتحاد بوده ، البته اگه ... |
hossein shabani | 1392/03/28 09:18:51 |
| 2541 |
|
سخت ترین سرور |
اتحاد درفش کاویانی و کوروش کبیر اتحاد های خیلی قدرتمندی هستند مخصوصا درفش کاویانی چون شما این قیمت سکه ها که این قدر ارزونه رو مدیون تموم بجه های درفش کاویانی هستید و باید به دوستانی که تازه به عصر پادشاهان اومدن و نمیدونن چه خبره فقط همین جوری نظر میدن بگم هیچ اتحادی و هیج کسی حاضر نمیشه وقتی این همه پول خرج کرده و این همه در اوج قدرت هست بیاد حذف اکانت کنه به نشانه گران شدن قیمت سکه ها . د |
lord_mahdi | 1392/03/29 12:12:57 |
| 2542 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
نه خب شاید کسی هم باشه که به سرباز یا منابع احتیاج داشته باشه. |
nojoomi | 1392/03/25 19:36:03 |
| 2543 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
|
tnt6666 | 1392/03/25 19:38:58 |
| 2544 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
20000000 تا شوالیه |
jojo st | 1392/03/25 20:14:51 |
| 2545 |
|
سخت ترین سرور |
... iv] [quote][div]رهام قنبری [div]سرور 15 دقیقا" تابستون را پوشش میده و میشه گفت اوج رواج بازی های آنلاینه ، تابستون اکثرا" وقت آزاد بیشتری دارند و بیشتر آنلاین میشن ، پارسال تابستون هم عصر پادشاهان بود ولی اینقدر شناخته شده نبود الان کلی قدیمی و با تجربه داره که منتظر تابستون هستند ، مطمئنم دوباره اتحادهای قدیمی تشکیل میشن و سخت ترین سرور میشه ، من تا حالا 8 تا سرور بازی کردم 6 تا با رهام قنبری و دو تا هم با جنگجوی خورشید ، اتحادهای زیادی هم دیدم ولی د ... |
lord.skl | 1392/03/29 13:38:19 |
| 2546 |
|
آرزو بر جوانان عیب نیست |
[quote] user55 [quote][div]رهام قنبری [div]اکثرا" برای این توی عصر پادشاهان یا بازی های مشابه ثبت نام می کنند که وقت آزاد خودشون را پر کنند ولی ناخودآگاه دچار هیجان بازی میشن و هدف هایی دیگری هم در آنان شکل می گیره ، مثلا" خودم وقتی اومدم هدفم این بود که برم جز ه |
l3ad l3oy | 1392/03/13 22:04:29 |
| 2547 |
|
آیا بهترین همیشه بهترین باقی می ماند ؟ |
[quote] user55 [quote][div]رهام قنبری [div]من کاملا" قبول دارم که عصر پادشاهان از تمام بازی های آنلاین استراتژیک فعلی بهتر است و هیچ شکی هم ندارم مخصوصا" بعد از این که ارتباط کاربران آسیاتک قطع شد تمام بازی ها را امتحان کردم از جنگ خ.... گرفته تا ناور.... و تراو.... |
رهام قنبری | 1392/03/14 23:55:37 |
| 2548 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
یه اتحاد وفادار |
په نه په | 1392/03/25 20:19:14 |
| 2549 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
آقا همین تیکت چه فایده ای داره؟؟؟ |
lordalibazri | 1392/03/25 21:17:31 |
| 2550 |
|
چی می خواستین تو عصر پادشاهان داشته باشین؟ |
کتیبرو داشته باشم.. |
sa-ghar | 1392/03/25 21:27:22 |