دوستان میدونین که نیروهای متخصص ((بجز منجم)) در شهر هیچ کاربردی ندارن و میتونست بهتر ازین هم باشه
خب من پیشنهاداتی دارم که امیدوارم خوشتون بیاد
خوب بود تو عصر پادشاهان ساختمون دیگه ای به نام اسلحه خانه بود و در قسمت افزونه ی اردوگاه قرار داشت که دارای 10 سطح بود و با هر سطح افزایش یک نیروی متخصص نیاز داشت تا اون ساختمون به کار خودش میرسید ... صنعتگر (( برای ساخت سلاح های قوی تر )) نجار (( برای ساخت چوب مورد نیاز برای کمانداران و نیزه داران )) یه مثال هم میزنم برای ساختمان اسلحه سازی در سطح 1 فقط یک صنعتگرو نجار (( از هر کدوم )) لازم بود و برای همین ساختمان در سطح 10 به 10 صنعتگر و نجار (( از هرکدوم)) نیاز بود خب اینطوری دیگه یه پله بازی رو به ترقی هم میرفت البته نظر شخصی منه
از طرف دیگه هم بجای این که دانش ساختمان سازی 30 سطح باشه 20 سطح بود بهتر بود و بجاش به 10 معمار نیاز بود تا دانش ساختمان سازی به همون 300% طبیعی خودش برسه
و همچنین گندم که در اواخر بازی بازیکنان به شدت بهش نیاز دارن و اگه کم بیارن ارتششونو از دست میدن
میشد 15 تا کشاورز در نانوایی استخدام بشن تا بتونن 75% گندم شهر رو افزایش بده ( درست مثل یک آبادی گندم )
حجم انبار که زیاد نمیشه لا اقل یه کاری برای بازیکنان انجام بشه تا گله و شکایتشون کمتر بشه از قضیه ی گندم
میرسیم به منجم.... این خوبه که منجم ها در عمارت قهرمانان استخدام بشن و بتونن قهرمانان رو ریکاوری کنن ولی منجم کارش ستاره شناسی و چیز های دیگه ایه در اصل و بهتره ازش تو معبد برای افزایش سطح تمدن و چیزایی که لازمه استفاده بشه
بازم میگم این نظر شخصی من بوده گفتم شاید بدرد بخوره... ممنون که وقتتونو گذاشتین و مطالعه کردین
از مدیر انجمن هم خواهش میکنم بعد از مطالعه این پست نظر خودشونو بگن
خب من پیشنهاداتی دارم که امیدوارم خوشتون بیاد
خوب بود تو عصر پادشاهان ساختمون دیگه ای به نام اسلحه خانه بود و در قسمت افزونه ی اردوگاه قرار داشت که دارای 10 سطح بود و با هر سطح افزایش یک نیروی متخصص نیاز داشت تا اون ساختمون به کار خودش میرسید ... صنعتگر (( برای ساخت سلاح های قوی تر )) نجار (( برای ساخت چوب مورد نیاز برای کمانداران و نیزه داران )) یه مثال هم میزنم برای ساختمان اسلحه سازی در سطح 1 فقط یک صنعتگرو نجار (( از هر کدوم )) لازم بود و برای همین ساختمان در سطح 10 به 10 صنعتگر و نجار (( از هرکدوم)) نیاز بود خب اینطوری دیگه یه پله بازی رو به ترقی هم میرفت البته نظر شخصی منه
از طرف دیگه هم بجای این که دانش ساختمان سازی 30 سطح باشه 20 سطح بود بهتر بود و بجاش به 10 معمار نیاز بود تا دانش ساختمان سازی به همون 300% طبیعی خودش برسه
و همچنین گندم که در اواخر بازی بازیکنان به شدت بهش نیاز دارن و اگه کم بیارن ارتششونو از دست میدن
میشد 15 تا کشاورز در نانوایی استخدام بشن تا بتونن 75% گندم شهر رو افزایش بده ( درست مثل یک آبادی گندم )
حجم انبار که زیاد نمیشه لا اقل یه کاری برای بازیکنان انجام بشه تا گله و شکایتشون کمتر بشه از قضیه ی گندم
میرسیم به منجم.... این خوبه که منجم ها در عمارت قهرمانان استخدام بشن و بتونن قهرمانان رو ریکاوری کنن ولی منجم کارش ستاره شناسی و چیز های دیگه ایه در اصل و بهتره ازش تو معبد برای افزایش سطح تمدن و چیزایی که لازمه استفاده بشه
بازم میگم این نظر شخصی من بوده گفتم شاید بدرد بخوره... ممنون که وقتتونو گذاشتین و مطالعه کردین
از مدیر انجمن هم خواهش میکنم بعد از مطالعه این پست نظر خودشونو بگن
سگ نشو واسه هر استخونی حتی اگه شده بمیری از گشنگی