سلام
معمولا شرکتهای خدماتی پس از ارائه یک بسته محتوایی تولیدی یا خدماتی، یک فرم نظر سنجی (که قبلا تهیه شده باشه) رو به مشتری میدهند تا نقطه نظرات، انتقادات یا پیشنهادات خودش رو به اون شرکت برسونه
مثلا اسنپ پس از پایان سفر، شما میتونید به راننده، ماشینش، قیمت مسیر و هر چیزی که مهمه، نمره و حتی نظر بدین
من تعجب میکنم با گذشت این همه سال بازی چرا به فکر ایجاد یک همچین چیزی نیست و چرا به فکر رضایتمندی کاربرها و پلیرها نیست؟
به نظرم وقتش رسیده سازوکاری ایجاد بشه که پشتیبانی جوابگو پلیرها باشه
معمولا شرکتهای خدماتی پس از ارائه یک بسته محتوایی تولیدی یا خدماتی، یک فرم نظر سنجی (که قبلا تهیه شده باشه) رو به مشتری میدهند تا نقطه نظرات، انتقادات یا پیشنهادات خودش رو به اون شرکت برسونه
مثلا اسنپ پس از پایان سفر، شما میتونید به راننده، ماشینش، قیمت مسیر و هر چیزی که مهمه، نمره و حتی نظر بدین
من تعجب میکنم با گذشت این همه سال بازی چرا به فکر ایجاد یک همچین چیزی نیست و چرا به فکر رضایتمندی کاربرها و پلیرها نیست؟
به نظرم وقتش رسیده سازوکاری ایجاد بشه که پشتیبانی جوابگو پلیرها باشه
نظرسنجی
- موافق
- مخالف