من سبک نیروسازی و حملات جنگ خان ها رو دوست دارم
بازی از حالت تکراری خارج میشه
الان بازی یجوریه ک طرف از یه مدت ب بعد دیگ فقط کارش تیک زدن میشه و نیروسازی
هر کی بیشتر تیک بزنه، قوی تره
ولی توی جنگ خان ها، چون در ازای تعداد جمعیتی که داری، میتونی نیرو بسازی (که همین موضوع بازی رو ب نظر من قشنگتر و واقعی تر کرده)، مجبوری تفکر کنی ک چ نیرویی و چ مقداری بسازی ک قوی تر باشی
و یا حتی اینک نیروها رو صف بندی میکنی و بسته ب نوع صف بندی، میتونی انواع و اقسام برد و باخت با تلفات مختلف رو داشته باشی ک بنظرم خیلی خیلی خوبه
ولی اینجا ن
فقط تیک بزن و نیرو بساز و جلو بیفت
ازونجایی ک توی عصر پادشاهان ، غارت مهمترین رکن بازیه، بچه ها از روشی برا بهتر بودن در اینکار استفاده میکنن، من جمله مولتی بازی
ولی چون جنگ خان ها همش غارت و نیروسازی نیست، یجورایی بچه ها نسبت ب مولتی بازی و مولتی خریدن، کم انگیزه میشن
البته عصرپادشاهان از لحاظ گرافیکی، هیجان، سبک، اهداف نهایی بازی، اتحادها و خیلی چیزای دیگ از جنگ خان ها خیلی خیلی خیلی جلوتره
ولی خب، در این 1 مورد؛ « به نظر من حدقل» یکم ضعف داره
طرف کیو میگیری؟
دوستت؟
یا بابات؟؟ که به ناحق زده زیر گوش رفیقت و هر 3 اینو خوب میدونید
من سبک نیروسازی و حملات جنگ خان ها رو دوست دارم
بازی از حالت تکراری خارج میشه
الان بازی یجوریه ک طرف از یه مدت ب بعد دیگ فقط کارش تیک زدن میشه و نیروسازی
هر کی بیشتر تیک بزنه، قوی تره
ولی توی جنگ خان ها، چون در ازای تعداد جمعیتی که داری، میتونی نیرو بسازی (که همین موضوع بازی رو ب نظر من قشنگتر و واقعی تر کرده)، مجبوری تفکر کنی ک چ نیرویی و چ مقداری بسازی ک قوی تر باشی
و یا حتی اینک نیروها رو صف بندی میکنی و بسته ب نوع صف بندی، میتونی انواع و اقسام برد و باخت با تلفات مختلف رو داشته باشی ک بنظرم خیلی خیلی خوبه
ولی اینجا ن
فقط تیک بزن و نیرو بساز و جلو بیفت
ازونجایی ک توی عصر پادشاهان ، غارت مهمترین رکن بازیه، بچه ها از روشی برا بهتر بودن در اینکار استفاده میکنن، من جمله مولتی بازی
ولی چون جنگ خان ها همش غارت و نیروسازی نیست، یجورایی بچه ها نسبت ب مولتی بازی و مولتی خریدن، کم انگیزه میشن
البته عصرپادشاهان از لحاظ گرافیکی، هیجان، سبک، اهداف نهایی بازی، اتحادها و خیلی چیزای دیگ از جنگ خان ها خیلی خیلی خیلی جلوتره
ولی خب، در این 1 مورد؛ « به نظر من حدقل» یکم ضعف داره