تا حالا دقت کردین که به پشتیبانی هر پیامی بدین نتیجش آخرش حرف خودشون می شه
اصلا حرف ما انگار مهم نیست.من این همه تیکت زدم 2 یا 3تاش موفق بوده
لطفا تیم پشتیبانی بیشتر به ماها اهمیت بده و حرف های ما رو بیشتر اجرا کنه
نظرسنجی
با حرف موافق هستم
با حرف موافق نیستم
نظر خاصی ندارم
قانونای بد بازی :یکی اینکه فقط از سروری که تموم شده می شه سکه برگردوند یکیم اینکه هر اکانت دوبار می شه خریدو فروش کرد
تا حالا دقت کردین که به پشتیبانی هر پیامی بدین نتیجش آخرش حرف خودشون می شه
اصلا حرف ما انگار مهم نیست.من این همه تیکت زدم 2 یا 3تاش موفق بوده
لطفا تیم پشتیبانی بیشتر به ماها اهمیت بده و حرف های ما رو بیشتر اجرا کنه
باز مال تو موفق بود ماله من 1 دونه هم موفق نبود احتمالا پستت یا قفل میشه یا حذف
باهات موافقم
قانونای بد بازی :یکی اینکه فقط از سروری که تموم شده می شه سکه برگردوند یکیم اینکه هر اکانت دوبار می شه خریدو فروش کرد
[quote][div][b]کاظم خان قوشچی[/b][/div][div]باز مال تو موفق بود ماله من 1 دونه هم موفق نبود:D:D:lol::lol: احتمالا پستت یا قفل میشه یا حذف:lol::lol:[/div][/quote]
باهات موافقم
چند تا نکته:
1- در قوانین گفتیم که صحبت کردن در مورد اشخاصی که در انجمن حضور ندراند خلاف قوانین بوده و مجاز نمیباشد.
2- در بحثهای مشابه این موضوع گفتیم که نباید شخص خاصی مخاطب قرار بگیره ... " لطفا مدیران انجمن جواب بدن"
3- امور محول شده به هر کدام از بخشهای بازی مشخص بوده و هر بخش توسط مدیران همان حوزه مدیریت میشوند. پس سوال پرسیدن در خصوص شرایط پشتیبانی از مدیران انجمن عملا توجیهی ندارد.
4- نکته آخراینکه روزانه تعداد زیادی تیکت به واحد پشتیبانی بازی میرسد که گاها به 800 عدد هم رسیده است. در همین انجمن خیلی از دوستان که به پشتیبانی ارجاع شده اند اعلام کردن که مشکلشون حل شده . بعضی از بازیکنان توقع دارند که تمام خواسته هاشون مورد پذیرش قرار بگیره که عملا امکان نداره.
مثلا میخوان که بصورت مولتی بازی کنند و کسی اکانتهاشون رو نبنده و در صورت بسته شدن اکانتشون تیکت میزنند و بدون توجه به دلایل روی حرف خودشون پافشاری میکنند یا موارد مشابه. این دسته از دوستان ممکنه که واحدهای مختلف مرتبط با بازی رو متهم به عدم پاسخگویی کنند.
شما هم شماره تیکتهای خودتون رو که میگین پشتیبانی جوابگو نبوده در خصوصشون رو برای من خصوصی کنید تا بررسی کنم و نتیجه اش رو همینجا به اطلاع عموم برسونم. البته اگه با این موضوع مشکلی ندارید...
پست بسته میشود.
احترام به دیگران، اعم از کاربران و اعضای تیم عصرپادشاهان و "رعایت قوانین حاکم بر انجمن" مهمترین اصول انجمن میباشند.
چند تا نکته:
1- در قوانین گفتیم که صحبت کردن در مورد اشخاصی که در انجمن حضور ندراند خلاف قوانین بوده و مجاز نمیباشد.
2- در بحثهای مشابه این موضوع گفتیم که نباید شخص خاصی مخاطب قرار بگیره ... " لطفا مدیران انجمن جواب بدن"
3- امور محول شده به هر کدام از بخشهای بازی مشخص بوده و هر بخش توسط مدیران همان حوزه مدیریت میشوند. پس سوال پرسیدن در خصوص شرایط پشتیبانی از مدیران انجمن عملا توجیهی ندارد.
4- نکته آخراینکه روزانه تعداد زیادی تیکت به واحد پشتیبانی بازی میرسد که گاها به 800 عدد هم رسیده است. در همین انجمن خیلی از دوستان که به پشتیبانی ارجاع شده اند اعلام کردن که مشکلشون حل شده . بعضی از بازیکنان توقع دارند که تمام خواسته هاشون مورد پذیرش قرار بگیره که عملا امکان نداره.
مثلا میخوان که بصورت مولتی بازی کنند و کسی اکانتهاشون رو نبنده و در صورت بسته شدن اکانتشون تیکت میزنند و بدون توجه به دلایل روی حرف خودشون پافشاری میکنند یا موارد مشابه. این دسته از دوستان ممکنه که واحدهای مختلف مرتبط با بازی رو متهم به عدم پاسخگویی کنند.
شما هم شماره تیکتهای خودتون رو که میگین پشتیبانی جوابگو نبوده در خصوصشون رو برای من خصوصی کنید تا بررسی کنم و نتیجه اش رو همینجا به اطلاع عموم برسونم. البته اگه با این موضوع مشکلی ندارید...
پست بسته میشود.
انجمن عصرپادشاهان قسمتی از باشگاه بازیکنان عصرپادشاهان است. از این جهت دارای ثبت نام مجزا نمی باشد. هر بازیکنی که عضو عصرپادشاهان است، می تواند با نام کاربری و رمز مرکزی خود در انجمن نیز لاگین نماید.