alemi تشکر شده: 1,069 تعداد نوشته: 148 تعداد پاسخ: 0 سابقه بازی در 9 سرور
سگ و گربه
1393/08/23 16:40:11
http://8pic.ir/images/cy00bjzqleezprfng0ed.jpg
ابهتش تو حلقم
یاد همکلاسیم افتادم
این مطلب در 1393/08/23 16:40:11 نوشته شده است و در 1393/08/23 17:00:05 ویرایش شده است .
در دورانی که افتخار بعضی هـا مخالفت با اصل اسلام به اسم روشنفکری است
تکلیف ما فدا شدن در راه آن است
http://8pic.ir/images/cy00bjzqleezprfng0ed.jpg
ابهتش تو حلقم:icon_4:
یاد همکلاسیم افتادم:icon_4::icon_4:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
hamed-00 ، hakhamaneshe ، آقا جغل ، hani_gonjeshke ، amirbagheri@ ، zahra14
saske تشکر شده: 4,500 تعداد نوشته: 26 تعداد پاسخ: 2,671 سابقه بازی در 11 سرور
: |
If Ya Smell ! ... What Saske ... Is ... Cookin
Id Line : ooosalehooo
8 مدیر ؟
? Where Is Ofogh
: |
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi ، lord_پروازه ، zahra14
hamed-00 تشکر شده: 232 تعداد نوشته: 5 تعداد پاسخ: 113 سابقه بازی در 15 سرور
:icon_1::icon_1::icon_1::icon_1::icon_1::icon_1::icon_1::icon_1:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi ، zahra14
hakhamaneshe تشکر شده: 6,178 تعداد نوشته: 22 تعداد پاسخ: 1,701 سابقه بازی در 38 سرور
:icon_4::icon_4::icon_4::icon_4::icon_4:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi ، lord_پروازه ، zahra14
lord_پروازه تشکر شده: 33,468 تعداد نوشته: 56 تعداد پاسخ: 9,331 سابقه بازی در 14 سرور
:icon_2::icon_2:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi ، zahra14
hani_gonjeshke تشکر شده: 1,994 تعداد نوشته: 3 تعداد پاسخ: 623 سابقه بازی در 3 سرور
:icon_4::icon_4:
این دقیقن حاله هروزه منو داداشمه :)
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_پروازه ، alemi ، zahra14
saske تشکر شده: 4,500 تعداد نوشته: 26 تعداد پاسخ: 2,671 سابقه بازی در 11 سرور
alemi
saske
: |
چی نوشتی
: | =
If Ya Smell ! ... What Saske ... Is ... Cookin
Id Line : ooosalehooo
8 مدیر ؟
? Where Is Ofogh
[quote][div][b]alemi[/b][/div][div][quote][div][b]saske[/b][/div][div]: |[/div][/quote]
چی نوشتی:icon_10:[/div][/quote]
: | =:|
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_پروازه ، alemi ، zahra14
سلما93 تشکر شده: 8,028 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 2,639 سابقه بازی در 10 سرور
alemi
http://8pic.ir/images/cy00bjzqleezprfng0ed.jpg
ابهتش تو حلقم
یاد همکلاسیم افتادم
یعنی چی؟؟یعنی همکلاسیات سگ وگربه ان؟؟
[quote][div][b]alemi[/b][/div][div]http://8pic.ir/images/cy00bjzqleezprfng0ed.jpg
ابهتش تو حلقم:icon_4:
یاد همکلاسیم افتادم:icon_4::icon_4:[/div][/quote]
:icon_2::icon_2::icon_2:
یعنی چی؟؟یعنی همکلاسیات سگ وگربه ان؟؟
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi ، zahra14
amirbagheri@ تشکر شده: 17,180 تعداد نوشته: 59 تعداد پاسخ: 6,282 سابقه بازی در 67 سرور اکانت های فعال کنونی w255.kingsera.com w256.kingsera.com
عجب
:icon_10:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi ، zahra14
سلما93 تشکر شده: 8,028 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 2,639 سابقه بازی در 10 سرور
alemi
سلما93
alemi
http://8pic.ir/images/cy00bjzqleezprfng0ed.jpg
ابهتش تو حلقم
یاد همکلاسیم افتادم
یعنی چی؟؟یعنی همکلاسیات سگ وگربه ان؟؟
یه همکلاسی داشتم همین طوری ابهت داشت
[quote][div][b]alemi[/b][/div][div][quote][div][b]سلما93[/b][/div][div][quote][div][b]alemi[/b][/div][div]http://8pic.ir/images/cy00bjzqleezprfng0ed.jpg
ابهتش تو حلقم:icon_4:
یاد همکلاسیم افتادم:icon_4::icon_4:[/div][/quote]
:icon_2::icon_2::icon_2:
یعنی چی؟؟یعنی همکلاسیات سگ وگربه ان؟؟
[/div][/quote]
یه همکلاسی داشتم همین طوری ابهت داشت:icon_10:[/div][/quote]
:icon_4:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
alemi