اگه شما هم از جمله آدمایی هستید که پیام های تبلیغاتی زیاد براتون میاد حتمأ این تاپیکو بخونید
1- چنانچه شما مشترک ا پراتور همراه اول باشید میتوانید با ارسال عدد یک به شماره پیامک 8999 از شر این تبلیغات برای 24 ساعت رها شوید. همچنین شما با ارسال عدد 2به همان شماره پیامک 8999میتوانید درصورت تمایل، دریافت پیامک تبلیغاتی را فعال کنید. در این رابطه میتوان از شمارهگیری کد دستوری * 8999# هم بهره گرفت. ضمنا برای ثبت درخواست عدمدریافت پیامکهای تبلیغاتی، مشترکان همراه اول میتوانند با شماره تلفن 9990نیز تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور، درخواست خود را دراین باره ارائه دهند.
2- اگر شما مشترک ایرانسلی هستید برای ثبت درخواست عدمدریافت پیامکهای تبلیغاتی میتوانید عدد 2را به شماره 5005 ارسال کنید و یا میتوانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره 700تماس گرفته، درخواست خود را برای لغو این سرویس اعلام کنید.
3- مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، سامانه 10001314را برای مشترکان موبایل درنظر گرفته تا درصورتی که از دریافت پیامکها شکایت دارند یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند. در این روش درصورتی که از دریافت یک پیامک خاص نیز شاکی هستید میتوانید متن پیامک و شماره ارسالکننده پیامک را به شماره سامانه شکایات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت ارشاد ارسال کنید.
4- سازمان تنظیم مقررات ارتباطات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سامانه رسیدگی به شکایت مربوط به پیامکهای ناخواسته تبلیغاتی خود را بهصورت اینترنتی راهاندازی کرده و مشترکان میتوانند درخواست خود را در اینباره از طریق نشانی اینترنتی WWW. CRA. IR دنبال کنند.
1- چنانچه شما مشترک ا پراتور همراه اول باشید میتوانید با ارسال عدد یک به شماره پیامک 8999 از شر این تبلیغات برای 24 ساعت رها شوید. همچنین شما با ارسال عدد 2به همان شماره پیامک 8999میتوانید درصورت تمایل، دریافت پیامک تبلیغاتی را فعال کنید. در این رابطه میتوان از شمارهگیری کد دستوری * 8999# هم بهره گرفت. ضمنا برای ثبت درخواست عدمدریافت پیامکهای تبلیغاتی، مشترکان همراه اول میتوانند با شماره تلفن 9990نیز تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور، درخواست خود را دراین باره ارائه دهند.
2- اگر شما مشترک ایرانسلی هستید برای ثبت درخواست عدمدریافت پیامکهای تبلیغاتی میتوانید عدد 2را به شماره 5005 ارسال کنید و یا میتوانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره 700تماس گرفته، درخواست خود را برای لغو این سرویس اعلام کنید.
3- مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، سامانه 10001314را برای مشترکان موبایل درنظر گرفته تا درصورتی که از دریافت پیامکها شکایت دارند یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند. در این روش درصورتی که از دریافت یک پیامک خاص نیز شاکی هستید میتوانید متن پیامک و شماره ارسالکننده پیامک را به شماره سامانه شکایات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت ارشاد ارسال کنید.
4- سازمان تنظیم مقررات ارتباطات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سامانه رسیدگی به شکایت مربوط به پیامکهای ناخواسته تبلیغاتی خود را بهصورت اینترنتی راهاندازی کرده و مشترکان میتوانند درخواست خود را در اینباره از طریق نشانی اینترنتی WWW. CRA. IR دنبال کنند.
این مطلب در 1393/05/16 19:07:20 نوشته شده است و در 1393/05/16 20:03:00 ویرایش شده است .