ما خیلی وقت است داریم روی الگوریتم فازی لاجیک جنگ کار می کردیم. الگوریتم قبلی بسیاری از محاسبات اش به صورت خطی بود و ما قصد داشتیم جنگ ها به شکل واقعی آن، یعنی مرحله به مرحله شدن نزدیک شود.
یک مثال می زنم، وقتی یک جنگ واقعی شروع می شود
اول دیوار سطح 20 است و تاثیر دفاعی دیوار 65% می باشد.
در این مرحله نشانه گیری منجنیق ها از فاصله دور و با خاطر وجود دیوار سطح بالا، زیاد با کیفیت انجام نمی شود و برای تخریب یک ساختمان تعداد شلیک بیشتری نیاز است.
حالا تعدادی از دژکوب ها به دیوار می رسند، و سطح دیوار را به 12 می رسانند. حالا تاثیر دفاعی این دیوار روی جنگ 34% خواهد شد.
در این مرحله چون دیوار مقداری تخریب شده است، قدرت تخریب منجنیق ها بیشتر شده است و با شلیک کمتری می توان ساختمان ها را تخریب کرد.
این مورد در مورد قدرت نظامیان مهاجم و مدفع نیز به صورت مرحله مرحله تغییر می نماید، و جنگ خیلی نسبت به قبل واقعی تر و منعطف تر شده است.
قدرت منجنیق الان کم نشده است و اتفاقا در برخی حالات قدرت تخریبی آن بهتر نیز شده است. به طور مثال، قبلا سطح دیوار تاثیرش روی منجنیق بر اساس سطح اولیه بود، اما الان به صورت مرحله مرحله سطح دیوار روی منجنیق تاثیر می گذارد.
در مدل جدید تقریبا همه چیز بر اساس میزان منابع مورد نیاز برای تولید و ارتقا آن لشکر مهاجم و مدافع محاسبه می شود و یعنی شما بر اساس منابع و زمانی که برای تولید ارتش خود و ساختمان های وابسته آن صرف می کنید، قدرت و تاثیر در جنگ خواهید داشت.
در سه مثال زیر کاملا می توانید متوجه شوید که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و منجنیق ها هنوز هم قدرتمند هست. فقط مسیر کار آنها هوشمند شده است.
1- شما اگر منجنیق سطح 20 داشته باشید و مدافع دانش معماری سطح 30 با ارسال 62 منجنیق می توانید ساختمان مدافع را تخریب کنید.
2- شما اگر منجنیق سطح 20 داشته باشید و مدافع دانش معماری سطح 30 و دیوار سطح 20 با ارسال 345 منجنیق می توانید ساختمان مدافع را تخریب کنید. بدون اینکه دیوار را تخریب نمایید.
3- شما اگر منجنیق سطح 20 داشته باشید و مدافع دانش معماری سطح 30 و دیوار سطح 20 با ارسال 250 منجنیق و 250 دژکوب می توانید هم دیوار و هم ساختمان مدافع را تخریب کنید.
در لشکرکشی های واقعی نیز همین داده ها لحاظ می شود، یعنی کافی است به همین میزان منجنیق زنده بماند و یا خودش را بتواند به دیوار برساند و شلیک کند ( و حتی بعد نابود شود ) ، به راحتی می توانید یک ساختمان را از بین ببرید.
موفق و پیروز باشید
+
انجمن بازی: محلی برای همفکری روی مسائل فنی بازی.
+
راهنمای بازی: دفترچه راهنمای بازی.
+
وبلاگ بازی: همه رخ دادهای جدید در مورد بازی.
+
پشتیبانی: پیگیری سوالات و مشکلات خصوصی.
واحد پشتیبانی در تمام ایام سال بدون تعطیلی از ساعت 8:00 الی 20:00 پاسخگویی شما عزیزان هستند.
ما خیلی وقت است داریم روی الگوریتم فازی لاجیک جنگ کار می کردیم. الگوریتم قبلی بسیاری از محاسبات اش به صورت خطی بود و ما قصد داشتیم جنگ ها به شکل واقعی آن، یعنی مرحله به مرحله شدن نزدیک شود.
یک مثال می زنم، وقتی یک جنگ واقعی شروع می شود
اول دیوار سطح 20 است و تاثیر دفاعی دیوار 65% می باشد.
در این مرحله نشانه گیری منجنیق ها از فاصله دور و با خاطر وجود دیوار سطح بالا، زیاد با کیفیت انجام نمی شود و برای تخریب یک ساختمان تعداد شلیک بیشتری نیاز است.
حالا تعدادی از دژکوب ها به دیوار می رسند، و سطح دیوار را به 12 می رسانند. حالا تاثیر دفاعی این دیوار روی جنگ 34% خواهد شد.
در این مرحله چون دیوار مقداری تخریب شده است، قدرت تخریب منجنیق ها بیشتر شده است و با شلیک کمتری می توان ساختمان ها را تخریب کرد.
این مورد در مورد قدرت نظامیان مهاجم و مدفع نیز به صورت مرحله مرحله تغییر می نماید، و جنگ خیلی نسبت به قبل واقعی تر و منعطف تر شده است.
قدرت منجنیق الان کم نشده است و اتفاقا در برخی حالات قدرت تخریبی آن بهتر نیز شده است. به طور مثال، قبلا سطح دیوار تاثیرش روی منجنیق بر اساس سطح اولیه بود، اما الان به صورت مرحله مرحله سطح دیوار روی منجنیق تاثیر می گذارد.
در مدل جدید تقریبا همه چیز بر اساس میزان منابع مورد نیاز برای تولید و ارتقا آن لشکر مهاجم و مدافع محاسبه می شود و یعنی شما بر اساس منابع و زمانی که برای تولید ارتش خود و ساختمان های وابسته آن صرف می کنید، قدرت و تاثیر در جنگ خواهید داشت.
در سه مثال زیر کاملا می توانید متوجه شوید که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و منجنیق ها هنوز هم قدرتمند هست. فقط مسیر کار آنها هوشمند شده است.
1- شما اگر منجنیق سطح 20 داشته باشید و مدافع دانش معماری سطح 30 با ارسال 62 منجنیق می توانید ساختمان مدافع را تخریب کنید.
2- شما اگر منجنیق سطح 20 داشته باشید و مدافع دانش معماری سطح 30 و دیوار سطح 20 با ارسال 345 منجنیق می توانید ساختمان مدافع را تخریب کنید. بدون اینکه دیوار را تخریب نمایید.
3- شما اگر منجنیق سطح 20 داشته باشید و مدافع دانش معماری سطح 30 و دیوار سطح 20 با ارسال 250 منجنیق و 250 دژکوب می توانید هم دیوار و هم ساختمان مدافع را تخریب کنید.
در لشکرکشی های واقعی نیز همین داده ها لحاظ می شود، یعنی کافی است به همین میزان منجنیق زنده بماند و یا خودش را بتواند به دیوار برساند و شلیک کند ( و حتی بعد نابود شود ) ، به راحتی می توانید یک ساختمان را از بین ببرید.