سلام
یه چند هفته ای بود میخاستم یه تایپیک بزنم درمورد شهر های متروکه ولی خب حوصله تایپ کردن نداشتم
چندتا نکته درمورد این شهر های متروکه باید خدمتتون عرض کنم که شاید توجه خاصی بهش نکرده باشید
باز مثله همیشه این پروژه در وسط سرور های فعال اجرا شد . که جای تعجب داره چرا همیشه وسط سرور
نمیشه قبل از شروع سرور تغییرات ایجاد بشه و اطلاع رسانی بشه ؟
بگذریم
نکته دوم اینه که هدف از قرار دادن شهر متروکه چیه ؟
طبق شواهد و نظراتی که به دست اومده هدف از ایجاد شهر های متروکه جلوگیری از حملات بازیکن ها به یکدیگر و فارم کردن بازیکن های حقیقی بوده و یه به نحوی بازی یه لقمه آماده را گذاشته جلوی بازیکن ها که به همدیگه کاری نداشته باشن
که البته کساییکه غارت گر باشن خودشون میدونن که زدن کامپیوتر همچین لذتی بارشون نداره
و نکته دیگه اینکه ایجاد یک تعادل در غارت بین بازیکن های ضعیف و قوی هست . حالا بازیکن های ضعیف میتوندد خودشون شهر های متروکه را فارم کنند یا میتونند از شهر های متروکه ای که فارم شدن استفاده ( لاشخوری ) کنند
خوبیه شهر های متروکه نصبت به فارم های معمولی اینکه که ما اگه میدیدیم فارممون انبارش خالی شده یه دونه جاسوسی به عنوان محافظ ارسال میکردیم و فرد لاشخور شناسایی میشد اما به شهر های متروکه نمیشه محافظ داد
اما نکته اینجاست : وقتی که مسئولین بازی مشاهده کردن که بازیکن های بزرگ با فارم کردن شهر های متروکه دارن به طور وحشتناکی میزان غارتشون را میبرن بالا و به طور وحشتناکی نیرو سازی میکنند دست به یک قانون جدید زدن
شاهد این نوع غارت و نیرو سازی اکانت ارواح شوالیه ها هست که از ابتدای سرور 26 خودم روش بازی کردم که 24 شهر اول این اکانت هم سربازخانه هم اصطبل هم کارگاه به طور مداوم در حال سه ایکس ساختنه . از هفته ها قبل
پس مسئولین با دیدن این موضوع قانونی گذاشتن تحت این عنوان که :
حداکثر تعداد لشکرکشی های همزمان به این بازیکن 200 می باشد.
ما خودمون وقتی با این قانون مواجه شدیم برامون مشکل بزرگی بود چون اکثر فارم لیستمون را بر اساس شهر های متروکه چیده بودیم ولی این قانون باعث شده بود فقط بتونیم لیست چند شهر اول را بفرستیم غارت و بقیه شهر ها از غارت عقب موندن
پس باز برگشتیم سر خونه اول : فارم کردن بازیکن های حقیقی
و لیست شهر هامون پر شد از بازیکن های حقیقی که فارم شده بودن اما شهر هاییمون که گوشه نقشه بود را توی فارم لیستشون شهر متروکه قرار دادیم
پس عملا شهر های متروکه باعث ضعیف تر کردن بازیکن های ضعیف و گنده تر کردن بازیکن های قوی شد به طوری که شهر 20 همین اکانت نزدیک 50 کیلو منجنیق و دژکوب داره
شهری که در گوشه نقشه قرار داره .
پس اگه هدف ایجاد شهر های متروکه جلوگیری از جنگ بین بازیکن ها و ایجاد تعادل بین بازیکن های ضعیف و قوی بود آیا واقعا به هدفشون رسیدن ؟
آیا دیگه بازیکن ها فارم نمیشن ؟
آیا میزان غارت نجومی بالا نرفته ؟
میتونید مقایسه کنید نفر 1 غارت توی سرور 23 که سوپر اکسپرس بوده در کل سرور 6 میلیارد غارت زده اما نفر یک غارت سرور 26 داره حدود 5 میلیارد فقط واسه یک هفته اش غارت میزنه
آیا نیرو سازی با این وضع غارت نجومی بالا نرفته ؟
آیا بین بازیکن های ضعیف و قوی تعادل برقرار شده ؟
با این تفاسیر شما شهر های متروکه را پروژه ای موفق قلمداد میکنید یا شکست خورده ؟
دوستان لطفا اسپم ندید ادبو رعایت کنید کل کل نکنید . . محترمانه نظرتون را بگید
دمتون گرم
یه چند هفته ای بود میخاستم یه تایپیک بزنم درمورد شهر های متروکه ولی خب حوصله تایپ کردن نداشتم
چندتا نکته درمورد این شهر های متروکه باید خدمتتون عرض کنم که شاید توجه خاصی بهش نکرده باشید
باز مثله همیشه این پروژه در وسط سرور های فعال اجرا شد . که جای تعجب داره چرا همیشه وسط سرور
نمیشه قبل از شروع سرور تغییرات ایجاد بشه و اطلاع رسانی بشه ؟
بگذریم
نکته دوم اینه که هدف از قرار دادن شهر متروکه چیه ؟
طبق شواهد و نظراتی که به دست اومده هدف از ایجاد شهر های متروکه جلوگیری از حملات بازیکن ها به یکدیگر و فارم کردن بازیکن های حقیقی بوده و یه به نحوی بازی یه لقمه آماده را گذاشته جلوی بازیکن ها که به همدیگه کاری نداشته باشن
که البته کساییکه غارت گر باشن خودشون میدونن که زدن کامپیوتر همچین لذتی بارشون نداره
و نکته دیگه اینکه ایجاد یک تعادل در غارت بین بازیکن های ضعیف و قوی هست . حالا بازیکن های ضعیف میتوندد خودشون شهر های متروکه را فارم کنند یا میتونند از شهر های متروکه ای که فارم شدن استفاده ( لاشخوری ) کنند
خوبیه شهر های متروکه نصبت به فارم های معمولی اینکه که ما اگه میدیدیم فارممون انبارش خالی شده یه دونه جاسوسی به عنوان محافظ ارسال میکردیم و فرد لاشخور شناسایی میشد اما به شهر های متروکه نمیشه محافظ داد
اما نکته اینجاست : وقتی که مسئولین بازی مشاهده کردن که بازیکن های بزرگ با فارم کردن شهر های متروکه دارن به طور وحشتناکی میزان غارتشون را میبرن بالا و به طور وحشتناکی نیرو سازی میکنند دست به یک قانون جدید زدن
شاهد این نوع غارت و نیرو سازی اکانت ارواح شوالیه ها هست که از ابتدای سرور 26 خودم روش بازی کردم که 24 شهر اول این اکانت هم سربازخانه هم اصطبل هم کارگاه به طور مداوم در حال سه ایکس ساختنه . از هفته ها قبل
پس مسئولین با دیدن این موضوع قانونی گذاشتن تحت این عنوان که :
حداکثر تعداد لشکرکشی های همزمان به این بازیکن 200 می باشد.
ما خودمون وقتی با این قانون مواجه شدیم برامون مشکل بزرگی بود چون اکثر فارم لیستمون را بر اساس شهر های متروکه چیده بودیم ولی این قانون باعث شده بود فقط بتونیم لیست چند شهر اول را بفرستیم غارت و بقیه شهر ها از غارت عقب موندن
پس باز برگشتیم سر خونه اول : فارم کردن بازیکن های حقیقی
و لیست شهر هامون پر شد از بازیکن های حقیقی که فارم شده بودن اما شهر هاییمون که گوشه نقشه بود را توی فارم لیستشون شهر متروکه قرار دادیم
پس عملا شهر های متروکه باعث ضعیف تر کردن بازیکن های ضعیف و گنده تر کردن بازیکن های قوی شد به طوری که شهر 20 همین اکانت نزدیک 50 کیلو منجنیق و دژکوب داره
شهری که در گوشه نقشه قرار داره .
پس اگه هدف ایجاد شهر های متروکه جلوگیری از جنگ بین بازیکن ها و ایجاد تعادل بین بازیکن های ضعیف و قوی بود آیا واقعا به هدفشون رسیدن ؟
آیا دیگه بازیکن ها فارم نمیشن ؟
آیا میزان غارت نجومی بالا نرفته ؟
میتونید مقایسه کنید نفر 1 غارت توی سرور 23 که سوپر اکسپرس بوده در کل سرور 6 میلیارد غارت زده اما نفر یک غارت سرور 26 داره حدود 5 میلیارد فقط واسه یک هفته اش غارت میزنه
آیا نیرو سازی با این وضع غارت نجومی بالا نرفته ؟
آیا بین بازیکن های ضعیف و قوی تعادل برقرار شده ؟
با این تفاسیر شما شهر های متروکه را پروژه ای موفق قلمداد میکنید یا شکست خورده ؟
دوستان لطفا اسپم ندید ادبو رعایت کنید کل کل نکنید . . محترمانه نظرتون را بگید
دمتون گرم
این مطلب در 1393/03/31 04:57:49 نوشته شده است و در 1393/03/31 05:02:26 ویرایش شده است .
.
.
.
.
پس کی به زندگی برسیم
آی دی گارنا :
158377241
.
.
.
پس کی به زندگی برسیم
آی دی گارنا :
158377241