رمز موفقیت سامسونگ در چیست؟
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از بایت؛ هر شرکتی در روند رو به رشد خود یک سری عامل کلیدی را به عنوان فاکتورهای موفقیت خود میشناسد؛ به آن فاکتورها توجه ویژهای نشان داده و سعی میکند که با ادامه دادن به مسیرهای کم اشتباه خود، راه موفقیتش را به شکل خوبی طی کرده و ادامه دهد. شرکت سامسونگ یکی از معدود شرکتهایی است که در عرض 5 سال اخیر به یکباره رشد چشمگیری داشته است.
این شرکت در شرایطی که در زمینههای مختلف فعالیت داشت به یکباره به بازار تولید تلفنهای همراه هوشمند وارد شد و در این کار به قدری به موفقیت رسید که اکنون میتوان با اطمینان گفت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند است؛ سامسونگی که تا چند سال پیش حرفی برای گفتن نداشت به یکباره به یک رقیب بسیار جدی برای اپل تبدیل شده و این راه را تا به امروز هم ادامه داده است. در حال حاضر دو شرکت اپل و سامسونگ بزرگترین رقبای دیجیتالی هستند و بعد از گذشت سالها همچنان هم درگیر مشکلاتی در رابطه با دعاوی و دادگاههای قضایی بین خود هستند.
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در دومین سری از دادگاههای مربوط به نقض حق امتیازها یا رعایت نکردن قانون کپیرایت بین اپل و سامسونگ، اسناد محرمانهای فاش شد که هیچگاه در مورد آنها صحبتی نشده بود. بر طبق همین اسناد مشخص شده است که مدیران شرکت سامسونگ مرگ "استیو جابز" را بهترین فرصت خود در طول دوره کاریشان دانستهاند و همین فرصت باعث شده است تا سامسونگ بتواند حملات خود را علیه محصولات اپل شدت بخشیده و در عرض مدت زمانی بسیار کوتاه موفقیتهای چشمگیری در این راستا به دست آورد. سامسونگ همیشه به این مورد محکوم شده است که از حق امتیازهای اپل به صورت غیر قانونی استفاده کرده است اما اسنادی که منتشر شده نشان از این دارد که شرکت سامسونگ سیاستهای خود را برای حضور در بازار جهانی تلفن همراه، از سالیان پیش مشخص کرده بود و در تمامی آن سالها هدف اصلیاش رقابت با شرکت اپل در زمینه تولید تلفنهای همراه هوشمند و دیگر محصولاتش بوده اما منتظر فرصت مناسبی بوده است.
جزو اسناد و مدارک منتشر شده جدید از آن دوران، میتوان به ایمیلهایی اشاره کرد که تاریخ رد و بدل شدن آنها به سال 2011 میلادی بر میگردد.این ایمیلها بین برخی از مدیران سامسونگ رد و بدل شده است و در متن ایمیلی که توسط مدیر فروش شرکت سامسونگ ارسال شده، آقای "مایکل پنینگتون"، اعلام کرده که برای ورود سامسونگ به بازار تلفنهای هوشمند در آمریکا بهترین فرصت پس از فوت جابز خواهد بود و مدیران سامسونگ هم اعتقاد داشتند که با مرگ جابز موقعیت اپل در جهان متزلزل شده و بهتر است شرکتهای رقیب از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند.
به هر حال ظاهرا پیشبینیهای مدیران سامسونگ درست از آب درآمده است زیرا شرکت سامسونگ که یک شرکت کرهای است دقیقا پس از فوت استیو جابز بود که توانست خود را به عنوان بهترین و بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه هوشمند در جهان معرفی کند.
همه میدانیم که این عنوان یک لقب ثابت یا ماندگار نیست اما به هر حال شرکت سامسونگ از موقعیتی که نصیبش شده بود، بهترین نتیجه را گرفته و راه موفقیت خود را هموار کرد.
هر روز کیبورد خود را بشویید
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ به دلیل تعدد کلیدها و نوع ساختار صفحه کلید، تمیز کردن آن کار ساده ای نیست و خیلی از آلودگی ها روی آن باقی می مانند. اما لاجیتک برای این مشکل یک راه کار جالب در نظر گرفته و صفحه کلید K310 را طراحی کرده است. ساختار این صفحه کلید به گونه ای است که می توان آن را با آب شستشو داد. بدنه و کلیدهای این کیبورد به گونه ای طراحی شده است که آب به مدارهای داخلی نفوذ نمی کند و باعث خرابی و سوختن آن نمی شود.
تعداد 104 کلید روی K310 تعبیه شده است که علاوه بر ضد آب بودن، این محصول را بسیار کاربردی می کنند. رنگ آبی پشت بدنه آن نیز کاملا تداعی کننده دوستی K310 با آب می باشد. سیم 180 سانتیمتری این محصول نیز بسیار مقاوم و ضد آب می باشد و برای رابط USB آن نیز یک درپوش پلاستیکی طراحی شده است که در هنگام شستن از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند. برس کوچکی نیز به پشت این کیبورد متل است که برای تمیز کردن گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرد.
لاجیتک در طراحی این کیبورد با دوام و زیبا، فاکتور راحتی را فراموش نکرده است و آن را به گونه ای طراحی کرده است که حتی پس از ساعت ها کار، انگشتان شما از تایپ کردن خسته نشوند. وزن کم، ابعاد متناسب و ارتفاع کم K310 آن را به یک کیبورد قابل حمل تبدیل کرده است که به راحتی در کیف نوت بوک شما جای خواهد گرفت. این محصول دوست داشتنی لاجیتک در بازارهای داخلی کشور با سه سال گارانتی آواژنگ موجود می باشد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از بایت؛ هر شرکتی در روند رو به رشد خود یک سری عامل کلیدی را به عنوان فاکتورهای موفقیت خود میشناسد؛ به آن فاکتورها توجه ویژهای نشان داده و سعی میکند که با ادامه دادن به مسیرهای کم اشتباه خود، راه موفقیتش را به شکل خوبی طی کرده و ادامه دهد. شرکت سامسونگ یکی از معدود شرکتهایی است که در عرض 5 سال اخیر به یکباره رشد چشمگیری داشته است.
این شرکت در شرایطی که در زمینههای مختلف فعالیت داشت به یکباره به بازار تولید تلفنهای همراه هوشمند وارد شد و در این کار به قدری به موفقیت رسید که اکنون میتوان با اطمینان گفت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند است؛ سامسونگی که تا چند سال پیش حرفی برای گفتن نداشت به یکباره به یک رقیب بسیار جدی برای اپل تبدیل شده و این راه را تا به امروز هم ادامه داده است. در حال حاضر دو شرکت اپل و سامسونگ بزرگترین رقبای دیجیتالی هستند و بعد از گذشت سالها همچنان هم درگیر مشکلاتی در رابطه با دعاوی و دادگاههای قضایی بین خود هستند.
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در دومین سری از دادگاههای مربوط به نقض حق امتیازها یا رعایت نکردن قانون کپیرایت بین اپل و سامسونگ، اسناد محرمانهای فاش شد که هیچگاه در مورد آنها صحبتی نشده بود. بر طبق همین اسناد مشخص شده است که مدیران شرکت سامسونگ مرگ "استیو جابز" را بهترین فرصت خود در طول دوره کاریشان دانستهاند و همین فرصت باعث شده است تا سامسونگ بتواند حملات خود را علیه محصولات اپل شدت بخشیده و در عرض مدت زمانی بسیار کوتاه موفقیتهای چشمگیری در این راستا به دست آورد. سامسونگ همیشه به این مورد محکوم شده است که از حق امتیازهای اپل به صورت غیر قانونی استفاده کرده است اما اسنادی که منتشر شده نشان از این دارد که شرکت سامسونگ سیاستهای خود را برای حضور در بازار جهانی تلفن همراه، از سالیان پیش مشخص کرده بود و در تمامی آن سالها هدف اصلیاش رقابت با شرکت اپل در زمینه تولید تلفنهای همراه هوشمند و دیگر محصولاتش بوده اما منتظر فرصت مناسبی بوده است.
جزو اسناد و مدارک منتشر شده جدید از آن دوران، میتوان به ایمیلهایی اشاره کرد که تاریخ رد و بدل شدن آنها به سال 2011 میلادی بر میگردد.این ایمیلها بین برخی از مدیران سامسونگ رد و بدل شده است و در متن ایمیلی که توسط مدیر فروش شرکت سامسونگ ارسال شده، آقای "مایکل پنینگتون"، اعلام کرده که برای ورود سامسونگ به بازار تلفنهای هوشمند در آمریکا بهترین فرصت پس از فوت جابز خواهد بود و مدیران سامسونگ هم اعتقاد داشتند که با مرگ جابز موقعیت اپل در جهان متزلزل شده و بهتر است شرکتهای رقیب از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند.
به هر حال ظاهرا پیشبینیهای مدیران سامسونگ درست از آب درآمده است زیرا شرکت سامسونگ که یک شرکت کرهای است دقیقا پس از فوت استیو جابز بود که توانست خود را به عنوان بهترین و بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه هوشمند در جهان معرفی کند.
همه میدانیم که این عنوان یک لقب ثابت یا ماندگار نیست اما به هر حال شرکت سامسونگ از موقعیتی که نصیبش شده بود، بهترین نتیجه را گرفته و راه موفقیت خود را هموار کرد.
هر روز کیبورد خود را بشویید
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ به دلیل تعدد کلیدها و نوع ساختار صفحه کلید، تمیز کردن آن کار ساده ای نیست و خیلی از آلودگی ها روی آن باقی می مانند. اما لاجیتک برای این مشکل یک راه کار جالب در نظر گرفته و صفحه کلید K310 را طراحی کرده است. ساختار این صفحه کلید به گونه ای است که می توان آن را با آب شستشو داد. بدنه و کلیدهای این کیبورد به گونه ای طراحی شده است که آب به مدارهای داخلی نفوذ نمی کند و باعث خرابی و سوختن آن نمی شود.
تعداد 104 کلید روی K310 تعبیه شده است که علاوه بر ضد آب بودن، این محصول را بسیار کاربردی می کنند. رنگ آبی پشت بدنه آن نیز کاملا تداعی کننده دوستی K310 با آب می باشد. سیم 180 سانتیمتری این محصول نیز بسیار مقاوم و ضد آب می باشد و برای رابط USB آن نیز یک درپوش پلاستیکی طراحی شده است که در هنگام شستن از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند. برس کوچکی نیز به پشت این کیبورد متل است که برای تمیز کردن گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرد.
لاجیتک در طراحی این کیبورد با دوام و زیبا، فاکتور راحتی را فراموش نکرده است و آن را به گونه ای طراحی کرده است که حتی پس از ساعت ها کار، انگشتان شما از تایپ کردن خسته نشوند. وزن کم، ابعاد متناسب و ارتفاع کم K310 آن را به یک کیبورد قابل حمل تبدیل کرده است که به راحتی در کیف نوت بوک شما جای خواهد گرفت. این محصول دوست داشتنی لاجیتک در بازارهای داخلی کشور با سه سال گارانتی آواژنگ موجود می باشد.
نظرسنجی
- خوب
- بد
- حال نداشتم بخونم
باز هم خواهم رفت