u1447 تشکر شده: 79 تعداد نوشته: 1 تعداد پاسخ: 83 سابقه بازی در 13 سرور
دلم تنگ شد ):
1395/03/09 19:44:48
سلام بچه ها.دلم واسه یکی تنگ شده.قبلا میومد انجمن ولی الان نمیبینمش:oops: :( شما خبر ندارید؟ :oops:
کجاست یعنی؟ :icon_6: :icon_6: :icon_6:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_sepehr ، caps_lock ، ahmad-kinghit ، bagher3 ، غول قرمز ، desrt.strom2
lord_sepehr تشکر شده: 48,880 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 17,589 سابقه بازی در 179 سرور اکانت های فعال کنونی w253.kingsera.com w254.kingsera.com w255.kingsera.com w256.kingsera.com w257.kingsera.com
طرف اسمش چی بوده خبببب
In the name of god
طرف اسمش چی بوده خبببب :roll:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
caps_lock ، ahmad-kinghit ، bagher3 ، غول قرمز
ahmad-kinghit تشکر شده: 138 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 43 سابقه بازی در 33 سرور
oochichekoo
جریان چیه مربا
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]u1447[/b][/div][div]سلام بچه ها.دلم واسه یکی تنگ شده.قبلا میومد انجمن ولی الان نمیبینمش:oops: :( شما خبر ندارید؟ :oops:
کجاست یعنی؟ :icon_6: :icon_6: :icon_6:[/div][/quote]
:|:|:|
بیا تحویلش بگیر :|:|:|
عزیزم خبر دارم
تسلیت میگم :cry::cry::cry:[/div][/quote]
:|
جریان چیه مربا
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
bagher3 ، غول قرمز
غول قرمز تشکر شده: 13,445 تعداد نوشته: 159 تعداد پاسخ: 6,288 سابقه بازی در 51 سرور
با کسی که خره بحث نکن
سوارش شو پیتیکو پیتیکو کن
والااااا
---
بهـ بعضیآ بآیدبگی:خآص بودن پیشکش..آدم بآش بلدی؟
:|:|:|
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_sepehr تشکر شده: 48,880 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 17,589 سابقه بازی در 179 سرور اکانت های فعال کنونی w253.kingsera.com w254.kingsera.com w255.kingsera.com w256.kingsera.com w257.kingsera.com
oochichekoo
u1447
دخی خفت میکنما
شوووماااا که یکبار گفتی پسره اسمشم احمده
In the name of god
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]u1447[/b][/div][div]سلام بچه ها.دلم واسه یکی تنگ شده.قبلا میومد انجمن ولی الان نمیبینمش:oops: :( شما خبر ندارید؟ :oops:
کجاست یعنی؟ :icon_6: :icon_6: :icon_6:[/div][/quote]
دخی خفت میکنما :evil:[/div][/quote]
شوووماااا که یکبار گفتی پسره اسمشم احمده :|:|
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
غول قرمز ، desrt.strom2 ، ahmad-kinghit
desrt.strom2 تشکر شده: 243 تعداد نوشته: 2 تعداد پاسخ: 151 سابقه بازی در 34 سرور
u1447
والا تو جیب من که نبود
بگو بچه ها خوب بگردن انشاءالـله پیدا میشه
[quote][div][b]u1447[/b][/div][div]سلام بچه ها.دلم واسه یکی تنگ شده.قبلا میومد انجمن ولی الان نمیبینمش:oops: :( شما خبر ندارید؟ :oops:
کجاست یعنی؟ :icon_6: :icon_6: :icon_6:[/div][/quote]
والا تو جیب من که نبود
بگو بچه ها خوب بگردن انشاءالـله پیدا میشه
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
غول قرمز ، ahmad-kinghit
lord_sepehr تشکر شده: 48,880 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 17,589 سابقه بازی در 179 سرور اکانت های فعال کنونی w253.kingsera.com w254.kingsera.com w255.kingsera.com w256.kingsera.com w257.kingsera.com
oochichekoo
lord_sepehr
oochichekoo
u1447
دخی خفت میکنما
شوووماااا که یکبار گفتی پسره اسمشم احمده
بله ؟
In the name of god
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]u1447[/b][/div][div]سلام بچه ها.دلم واسه یکی تنگ شده.قبلا میومد انجمن ولی الان نمیبینمش:oops: :( شما خبر ندارید؟ :oops:
کجاست یعنی؟ :icon_6: :icon_6: :icon_6:[/div][/quote]
دخی خفت میکنما :evil:[/div][/quote]
شوووماااا که یکبار گفتی پسره اسمشم احمده :|:|[/div][/quote]
:|:|:|:|[/div][/quote]
بله ؟ :|
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
ahmad-kinghit ، غول قرمز
lord_sepehr تشکر شده: 48,880 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 17,589 سابقه بازی در 179 سرور اکانت های فعال کنونی w253.kingsera.com w254.kingsera.com w255.kingsera.com w256.kingsera.com w257.kingsera.com
oochichekoo
lord_sepehr
oochichekoo
lord_sepehr
oochichekoo
u1447
دخی خفت میکنما
شوووماااا که یکبار گفتی پسره اسمشم احمده
بله ؟
نع بله ؟
In the name of god
[quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]lord_sepehr[/b][/div][div][quote][div][b]oochichekoo[/b][/div][div][quote][div][b]u1447[/b][/div][div]سلام بچه ها.دلم واسه یکی تنگ شده.قبلا میومد انجمن ولی الان نمیبینمش:oops: :( شما خبر ندارید؟ :oops:
کجاست یعنی؟ :icon_6: :icon_6: :icon_6:[/div][/quote]
دخی خفت میکنما :evil:[/div][/quote]
شوووماااا که یکبار گفتی پسره اسمشم احمده :|:|[/div][/quote]
:|:|:|:|[/div][/quote]
بله ؟ :| [/div][/quote]
:icon_2::shock::|[/div][/quote]
نع بله ؟ :|
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
ahmad-kinghit ، غول قرمز
ahmad-kinghit تشکر شده: 138 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 43 سابقه بازی در 33 سرور
خداییش با کیا شدیم 70 ملیون نفر
خداییش با کیا شدیم 70 ملیون نفر :icon_4:
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
lord_sepehr ، گومر13 ، غول قرمز
lord_sepehr تشکر شده: 48,880 تعداد نوشته: 0 تعداد پاسخ: 17,589 سابقه بازی در 179 سرور اکانت های فعال کنونی w253.kingsera.com w254.kingsera.com w255.kingsera.com w256.kingsera.com w257.kingsera.com
ahmad-kinghit
خداییش با کیا شدیم 70 ملیون نفر
از خداتم باشه
In the name of god
[quote][div][b]ahmad-kinghit[/b][/div][div]خداییش با کیا شدیم 70 ملیون نفر :icon_4:[/div][/quote]
از خداتم باشه :|
افرادی که از این نوشته تشکر کرده اند
ahmad-kinghit ، غول قرمز