آخه وقتی جوابی نداشتیم بگیم این شکلک هارو میزاریم
یا هم
وقتی حسی داشتیم که با نوشتن قابل بیان نبود به شکلک ها پناه میبریم
و من بیطرفم
میتونی خیلی راحت بگی ناراحت شدم یا خوشحالم و یا عصبانی.
فکر کنم بیشتر از تنبلی باشه تا نبود جواب!!!!!!!!
البته باید ببخشید که واضح و رک گفتم.
بله اصولا از تبلی هست
آخه اوینو چطور بنویسم
یا این
بنویس با هفت تیر یا به طرز فجیعی میکشمت.
یا دارم مطالعه و بررسی میکنم.
الان میتونستی بگی مردم از خنده!
با هفت تیر به طور فجیعی میزنمت
خداروشکر من ترسی از مردن ندارم.
بپر بالا بپر پایین
میشه یه بار بپری پایین فیلم بگیری از خودت بفرستی ؟؟
دقیقا چجوری از سطح زمین میپرن پایین ؟
چقدر بامزه ای
شما بپر پایین
اگرراست باشدکه هرکس ستاره ای درآسمان دارد!
ستاره ی من باید دور،تاریک وبی معنی باشد
اصلا شاید من ستاره ای ندارم.
هدایت
[quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]سالار امیر[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div]آخه وقتی جوابی نداشتیم بگیم این شکلک هارو میزاریم
یا هم
وقتی حسی داشتیم که با نوشتن قابل بیان نبود به شکلک ها پناه میبریم :|
و من بیطرفم [/div][/quote]
میتونی خیلی راحت بگی ناراحت شدم یا خوشحالم و یا عصبانی.
فکر کنم بیشتر از تنبلی باشه تا نبود جواب!!!!!!!!
البته باید ببخشید که واضح و رک گفتم.[/div][/quote]
بله اصولا از تبلی هست
آخه اوینو چطور بنویسم :icon_11:
یا این :icon_10:[/div][/quote]
بنویس با هفت تیر یا به طرز فجیعی میکشمت.
یا دارم مطالعه و بررسی میکنم.[/div][/quote]
:lol:[/div][/quote]
الان میتونستی بگی مردم از خنده![/div][/quote]
با هفت تیر به طور فجیعی میزنمت [/div][/quote]
خداروشکر من ترسی از مردن ندارم.[/div][/quote]
:icon_5:
بپر بالا بپر پایین [/div][/quote]
میشه یه بار بپری پایین فیلم بگیری از خودت بفرستی ؟؟
دقیقا چجوری از سطح زمین میپرن پایین ؟ [/div][/quote]
:? چقدر بامزه ای[/div][/quote]
شما بپر پایین :|
آخه وقتی جوابی نداشتیم بگیم این شکلک هارو میزاریم
یا هم
وقتی حسی داشتیم که با نوشتن قابل بیان نبود به شکلک ها پناه میبریم
و من بیطرفم
میتونی خیلی راحت بگی ناراحت شدم یا خوشحالم و یا عصبانی.
فکر کنم بیشتر از تنبلی باشه تا نبود جواب!!!!!!!!
البته باید ببخشید که واضح و رک گفتم.
بله اصولا از تبلی هست
آخه اوینو چطور بنویسم
یا این
بنویس با هفت تیر یا به طرز فجیعی میکشمت.
یا دارم مطالعه و بررسی میکنم.
الان میتونستی بگی مردم از خنده!
با هفت تیر به طور فجیعی میزنمت
خداروشکر من ترسی از مردن ندارم.
بپر بالا بپر پایین
میشه یه بار بپری پایین فیلم بگیری از خودت بفرستی ؟؟
دقیقا چجوری از سطح زمین میپرن پایین ؟
چقدر بامزه ای
شما بپر پایین
[quote][div][b]سالار امیر[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]سالار امیر[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]fatemehrostami1378[/b][/div][div]آخه وقتی جوابی نداشتیم بگیم این شکلک هارو میزاریم
یا هم
وقتی حسی داشتیم که با نوشتن قابل بیان نبود به شکلک ها پناه میبریم :|
و من بیطرفم [/div][/quote]
میتونی خیلی راحت بگی ناراحت شدم یا خوشحالم و یا عصبانی.
فکر کنم بیشتر از تنبلی باشه تا نبود جواب!!!!!!!!
البته باید ببخشید که واضح و رک گفتم.[/div][/quote]
بله اصولا از تبلی هست
آخه اوینو چطور بنویسم :icon_11:
یا این :icon_10:[/div][/quote]
بنویس با هفت تیر یا به طرز فجیعی میکشمت.
یا دارم مطالعه و بررسی میکنم.[/div][/quote]
:lol:[/div][/quote]
الان میتونستی بگی مردم از خنده![/div][/quote]
با هفت تیر به طور فجیعی میزنمت [/div][/quote]
خداروشکر من ترسی از مردن ندارم.[/div][/quote]
:icon_5:
بپر بالا بپر پایین [/div][/quote]
میشه یه بار بپری پایین فیلم بگیری از خودت بفرستی ؟؟
دقیقا چجوری از سطح زمین میپرن پایین ؟ [/div][/quote]
:? چقدر بامزه ای[/div][/quote]
شما بپر پایین :|[/div][/quote]
:|
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
[quote][div][b]سالار امیر[/b][/div][div][quote][div][b]ali_22[/b][/div][div]:|:|:|
یکی از یکی خل چِل تر :|[/div][/quote]
با کی بودی شما الان ؟
نه جان من بگو با کی بودی [/div][/quote]
:|
تو اول بگو چرا آنلاین نمیشی تو تلگرام :|:|
عزیز میدونی چه اسپمران بزرگواری در راه اضافه شدن شکلک در انجمن خون دلها خورده اند اکانت ها مسدود کرده اند
منم نمیدونم برمیگرده به ماقبل حضور من در انجمن
یعنی میخوام بگم در زمان های دور جماعتی بودند که عمر و جوانی خویش را پای بحث و جدل با مدیران گذاشتند تا امکانات انجمن اضافه شود که نتیجه اش تحولی بس عظیم و اضافه شدن همین چندتا شکلک بود !!
حالا شما میگی مشکل انجمن شکلکه
این مطلب در 1394/10/09 20:35:56 نوشته شده است و در 1394/10/09 20:36:44 ویرایش شده است .
######
عزیز میدونی چه اسپمران بزرگواری در راه اضافه شدن شکلک در انجمن خون دلها خورده اند اکانت ها مسدود کرده اند
منم نمیدونم برمیگرده به ماقبل حضور من در انجمن :D
یعنی میخوام بگم در زمان های دور جماعتی بودند که عمر و جوانی خویش را پای بحث و جدل با مدیران گذاشتند تا امکانات انجمن اضافه شود که نتیجه اش تحولی بس عظیم و اضافه شدن همین چندتا شکلک بود !!
حالا شما میگی مشکل انجمن شکلکه
عزیز میدونی چه اسپمران بزرگواری در راه اضافه شدن شکلک در انجمن خون دلها خورده اند اکانت ها مسدود کرده اند
منم نمیدونم برمیگرده به ماقبل حضور من در انجمن
یعنی میخوام بگم در زمان های دور جماعتی بودند که عمر و جوانی خویش را پای بحث و جدل با مدیران گذاشتند تا امکانات انجمن اضافه شود که نتیجه اش تحولی بس عظیم و اضافه شدن همین چندتا شکلک بود !!
حالا شما میگی مشکل انجمن شکلکه
دست دوستان دردنکنه.
من میگم بهتر نیست در استفاده از شکلکها افراط نکنیم و بیشتر از کلام استفاده کنیم تا ادا.
سلام
زندگی کوتاهتر از آن است که به تلخی و ناخوشی بگذرد!
[quote][div][b]مهدی-098[/b][/div][div]عزیز میدونی چه اسپمران بزرگواری در راه اضافه شدن شکلک در انجمن خون دلها خورده اند اکانت ها مسدود کرده اند
منم نمیدونم برمیگرده به ماقبل حضور من در انجمن :D
یعنی میخوام بگم در زمان های دور جماعتی بودند که عمر و جوانی خویش را پای بحث و جدل با مدیران گذاشتند تا امکانات انجمن اضافه شود که نتیجه اش تحولی بس عظیم و اضافه شدن همین چندتا شکلک بود !!
حالا شما میگی مشکل انجمن شکلکه[/div][/quote]
دست دوستان دردنکنه.
من میگم بهتر نیست در استفاده از شکلکها افراط نکنیم و بیشتر از کلام استفاده کنیم تا ادا.
بفرما ایشون یکی از بازماندگان همان جماعت ماقبل من هستند که عشق و ارادت خاصی به شکلک ها دارن
######
[quote][div][b]h.palad[/b][/div][div]:icon_12:[/div][/quote]
بفرما ایشون یکی از بازماندگان همان جماعت ماقبل من هستند که عشق و ارادت خاصی به شکلک ها دارن
عزیز میدونی چه اسپمران بزرگواری در راه اضافه شدن شکلک در انجمن خون دلها خورده اند اکانت ها مسدود کرده اند
منم نمیدونم برمیگرده به ماقبل حضور من در انجمن
یعنی میخوام بگم در زمان های دور جماعتی بودند که عمر و جوانی خویش را پای بحث و جدل با مدیران گذاشتند تا امکانات انجمن اضافه شود که نتیجه اش تحولی بس عظیم و اضافه شدن همین چندتا شکلک بود !!
حالا شما میگی مشکل انجمن شکلکه
دست دوستان دردنکنه.
من میگم بهتر نیست در استفاده از شکلکها افراط نکنیم و بیشتر از کلام استفاده کنیم تا ادا.
بله به قول....(نمیدونم قول کی)
در دنیای مدرنیته توانایی تکلم رو دارن از ما میگیرن و مردم حرفها یا احساسات خود را تایپ میکنند
و با وجود این شکلک ها و استیکر ها کم کم تایپ کردن هم کنار گذاشته میشود و برمیگردیم به شیوه ی ارتباطی نیاکان یعنی با ادا و اطفار و شکلک با هم ارتباط برقرار میکنیم
######
[quote][div][b]مهدی2535[/b][/div][div][quote][div][b]مهدی-098[/b][/div][div]عزیز میدونی چه اسپمران بزرگواری در راه اضافه شدن شکلک در انجمن خون دلها خورده اند اکانت ها مسدود کرده اند
منم نمیدونم برمیگرده به ماقبل حضور من در انجمن :D
یعنی میخوام بگم در زمان های دور جماعتی بودند که عمر و جوانی خویش را پای بحث و جدل با مدیران گذاشتند تا امکانات انجمن اضافه شود که نتیجه اش تحولی بس عظیم و اضافه شدن همین چندتا شکلک بود !!
حالا شما میگی مشکل انجمن شکلکه[/div][/quote]
دست دوستان دردنکنه.
من میگم بهتر نیست در استفاده از شکلکها افراط نکنیم و بیشتر از کلام استفاده کنیم تا ادا.[/div][/quote]
بله به قول....(نمیدونم قول کی)
در دنیای مدرنیته توانایی تکلم رو دارن از ما میگیرن و مردم حرفها یا احساسات خود را تایپ میکنند
و با وجود این شکلک ها و استیکر ها کم کم تایپ کردن هم کنار گذاشته میشود و برمیگردیم به شیوه ی ارتباطی نیاکان یعنی با ادا و اطفار و شکلک با هم ارتباط برقرار میکنیم :mrgreen:
انجمن عصرپادشاهان قسمتی از باشگاه بازیکنان عصرپادشاهان است. از این جهت دارای ثبت نام مجزا نمی باشد. هر بازیکنی که عضو عصرپادشاهان است، می تواند با نام کاربری و رمز مرکزی خود در انجمن نیز لاگین نماید.