بای
دیگه خستم از همتون از لحنه گفتنایه بله تون
| نویسنده | پیغام |
|---|---|
|
1394/05/04 03:06:02
بای دیگه خستم از همتون از لحنه گفتنایه بله تون
|
|
1394/05/04 03:22:55
شوخی جالبی بود کسی اندازه من آنلاینی داره تو این خراب شده آخه ؟ بعضیا میگن سر بزن من میگم poشت سرتم نگاه نکن دیگه کلی راه واسه در ارتباط موندن با بچه ها هست نیازی به کینگز ارا اومدن نیست مدیر انجمن بیا منو بخور نه شوخی کردم تو گلوت گیر میکنم pول نداریم دیه بدیم موفق باشی دادا ".In a War of Ego, The Loser Always Wins."
|
|
1394/05/04 03:24:13
چیه خو ؟ ذوق مرگ شدم یکی به عنوان بهترین دوستش معرفیم کرد
".In a War of Ego, The Loser Always Wins."
|
|
منوی کاربری
|
||