lord_sepehrsinadxlord_sepehrهمیشه وفتی یه نفر فوت میکنه، چن نفر پیدا
میشن که تازه کشفش کردن ...![]()
تیکه میندازی
ن ولی تا وقتی که مرتضا پاشایی زنده بود قدرشو نمی دونستیم
حال که رفته همه ناراحتیم
| نویسنده | پیغام |
|---|---|
|
1393/08/29 14:26:46
|
|
1393/08/29 20:17:13
فاتحه بوخونین ک ثوابش برسه ب اون مرحوم
تاپیک دادن چ سود؟؟ فاتحه خوندن هم ک نیاز ب تاپیک دادن نداره خیلیا بودن که نیستن ولی یادشون نرفته |
|
منوی کاربری
|
||